Volvo “Lifepaint” reklaam võitis 2015. aasta Cannes’ loomingufestivalil kaks kõrget auhinda, kuid sellest hoolimata ei ole see Suurbritannia võimude hinnangul aus ja tõepärane.

 

Suurbritannia amet, mis hindab reklaamide sisu, süvenes reklaami pärast inimeste poolseid kaebusi ning leidis, et seal reklaamitava helkurvärvi “Lifepaint” võime inimesi pimedas helendama panna pole reaalsusega kooskõlas.

 

Reklaamis näidatakse, kuidas ratturid piserdavad “Lifepainti” riietele ja ratastele ning sõidavad pimedas ringi nagu laternad. Ameti uurimisel selgus, et rattad pandi helendama mitte riietele mõeldud “Lifepainti”, vaid Volvo teise toote Albedo 100ga.


Volvo võttis ameti tagasiside kuulda ning lubas reklaami muuta selgemaks ja üheselt mõistetavaks. Tootja lisas, et ka “Lifepainti” kasutades saab saavutada reklaamis nähtud tulemuse, kuid see kulub kiiremini maha.