Tesla on korduvalt tõestanud, kui kiired nende elektriautod on. Maksab keskmine Tesla peaaegu 100 000 eurot, mistõttu pole neid kõige mõistlikum niiöelda tavaliste autodega võrrelda. Hoopis teine tera on aga Chevrolet Bolt, maailma esimene "taskukohane" ja rohkem kui 300 km kaugusele sõitev elektriauto. 

Alloleval videol pandi joonele igati võimekas ning oma klassi üks edukamaid masinaid, Volkswagen Golf GTI, ning Chevrolet elektriautode lipulaev Bolt. Bolt võitis kiirenduse suhteliselt vabalt kahes sõidus kolmest. Ühe kaotuse põhjuseks oli kehv start, kuid ka siis imes Bolt ennast traditsioonilisele sisepõlemismootoriga autoga kiirelt järele. 

Kusjuures Golf GTI on neist kahest 210 hobujõu juures võimsam, samas kui Bolti elektrimootorite võimsuseks on Chevrolet andmete kohaselt 200 hobujõudu. Tehaseandmete järgi peaks tegelikult veidi kiirem olema just Golf GTI, kuid tundub, et Chevrolet on vähemalt kiirenduse osas välja reklaaminud üsna konservatiivse numbri. 

Bolti edu seisneb loomulikult elektrimootoris, mis annab suurepärase pöördemomendi kohe, kui jalg gaasipedaalile vajub. Golf GTI sisepõlemismootor peab aga kõigepealt hoo sisse saama ja saab alles seejärel kogu oma võimsuse ratastesse kanda.