Hetkel on olemas vaid käputäis päikesepaneelidega varustatud autosid. Sõitmiseks kulub üldjuhul siiski päris palju energiat ning seni pole paneele lihtsalt piisavalt oluliseks peetud. Panasonic näeb aga siin kasutamata võimalust, uskudes, et paneelide abil võiks autod kogu oma elu jooksul kasutatavast energiast koguni 10% päikeselt ammutada. 

Hetkel müüb päikesepaneeliga Prius pistikhübriide Toyota, kuid seal kasutatakse päikesenergiat vaid konditsioneeri käitamiseks. Seda ka siis, kui otseselt kedagi autos polnud. Panasonicu lahendus näeb aga ette, et parklas seistes võiks päikesepaneelid vabalt ka auto akut laadida. 

Panasonicu hinnangu võiks olenevalt hooajast päikesepaneel auto sõiduulatust suurendada 3-6 km päevas. See on küll võrdlemisi lühike distants, kuid see kataks näiteks Jaapani keskmisest aastasest läbisõidust juba umbes 10 protsenti. Toyota inseneride hinnangul võiks päikesepaneelide poolt toodetav energia lisada sõiduulatusele headel päevadel ka 10 km. Seda aga vaid juhul, kui kõik vabad pinnad paneelidega kaetaks. 

Lisaks Toyotale võib päikesepaneelidega autosid pakkuma hakata ka Tesla. Elon Musk on vihjanud, et sellise valikuga Model 3 peaks tulema, kuigi pole kindel, millal see teoks võib saada.