Toyota teatas, et investeerib endiste Toyota inseneride loodud idufirmasse, mis plaanib turule tuua lendava auto. Skydrive'i kallal on oma vabal ajal töötanud väidetavalt mitukümmend inimest, kes on jõudmas lähedale tillukese lendava auto, mis sarnaselt droonile tõuseb õhku nelja rootori abil. 

Esialgsete prognooside kohaselt võiks Skydrive igapäevaselt lennata umbes 100 km/h, samas kui masina tippkiirus peaks küündima 140 km/h. Juba järgmise aasta lõpus tahetakse teha esimesed inimkatsed. Kui kõik laabub ning ületamatuid probleeme ei esine, tõusevad ilmselgelt ka ambitsioonid, kuigi hetkel pole juletud prognoosida, millal niiöelda tavainimesed sõidukiga lennata võiksid. Toyota konkreetsemaks ambitsiooniks on aga Skydrive'i abil süüdata 2020. aasta olümpiamängude tuli. 

Viimasel ajal on elektrilised lendavad masinad üha suuremat populaarsust kogumas ning inimeste transportimiseks on loodud mitu erinevat ettevõtet. Üks silmapaistvamaid konkurente on ehk Larry Page'i toetusega Kitty Hawk. 

Samas ootavad lendavaid autosid ees märkimisväärsed väljakutsed, millest kõiki polegi ehk võimalik lahendada. Üheks suuremaks probleemiks peetakse müra. Juba keskmisest suurema drooni lennutamisel tekib märkimisväärne heli, mitusada kilo kaaluva "lendava auto" õhus lennutamisel see vaid suureneb. Vaadates, kui palju pahameelt tekitasid möödunud suvel üle Põhja-Tallinna lennanud helikopterid, võib igasuguse müra suurenemise osas oodata tõsist vastuseisu.