USA-s käib teatavasti tõsine vaidlus Uberi ja Waymo vahel, sest Uber varastas Waymo sõnul teadlikult Waymo võimeka lidaritehnoloogia ning kasutas seda oma isejuhtivate autode arendamisel. 

Enamike isejuhtivatest autodest huvitatud tootjate jaoks on lidar kogu selle komplekti üheks äärmiselt oluliseks osaks osutunud. Tesla samal ajal on läinud veidi teist teed ning keskendunud kaameratele, mida toetavad kõrge resolutsiooniga radarid. Uberi ja Waymo vahelise vaidluse uurimise käigus on päevavalgele tulnud aga varasema Waymo töötaja Anthony Levandowsky, kes väidetavalt Waymo lidari tehnoloogia joonised Uberisse viis, kirjavahetus Uberi tollase tegevjuhi Travis Kalanickuga, kus Levandowsky kutsub Tesla tegevjuhti Elon Muski narriks ning ütleb, et ilma lidarita pole isejuhtivate autode valmistamine lihtsalt füüsiliselt võimalik. 

Levandowsky läks aga isegi sammu kaugemale. Ta soovitas, et Kalanick võiks Muski valeväited avalikustada ning neid kritiseerima asuda. Levandowsky käis isegi välja idee algatada "faketesla" kampaania ning anda selle käigus reaalsel füüsikal põhinevaid õppetunde/selgitusi Muski rumalate väljaütlemiste kohta. Lisaks spekuleeris Levandowsky, et Musk hakkab mingi hetk tulevikus regulatiivset keskkonda omaenda tehnoloogia puudujäämistes süüdistama. 

Lidarid võimaldavad luua ümbritsevast detailse kaardi, kuid samas on see tehnoloogia jätkuvalt väga kallis, ulatudes kümnetesse tuhandetesse eurodesse. Isegi kõige paremad tänapäevased lidarid suudavad näha aga vaid umbes 120 meetri kaugusele, millest jääb maanteedel kasutatavate kiiruste jaoks väheks. Tesla jätkab samal ajal oma joone ajamist ning tundub, et lõpliku tõe selgitab välja tulevik ja konkurents.