Consumer Reports teatas kevadel, et pärast alandab Tesla autode turvalisushinnangut. Probleem kerkis esile peale seda, kuid Tesla otsustas autod varustada uuema, teise põlvkonna Autopiloti sensorite ja muu riistvaraga. Paraku vajasid need uued sensorid kalibreerimist ja Tesla deaktiveeris näiteks automaatse hädapidurduse. Lisaks läks Teslal uute sensorite tööle saamisega planeeritust mitu kuud kauem ning mingi hetk ei jõudnud Consumer Reports seda lihtsalt enam ära oodata. 

Aprillis aktiveeris Tesla hädapiduri uuesti, kuid seda ainult kiirusel kuni 40 km/h. Juuli alguses hakkas see tööle ka maanteel ning  nüüd teatas Consumer Reports, et tõstis taas Tesla turvalisushinnangu kõrgeimale tasemele. 

Kui USA-s autode turvalisust hindav NHTSA hakkab automaatset hädapidurdust ametlikult nõudma kõikidelt autodele alates 2022. aastast, siis Consumer Reports soovitab tungivalt see võimalikult vara kasutusele võtta.