Nädalavahetusel toimus USA-s Tesla Model S-iga päris tõsine õnnetus, kus Model S üle katuse käis ning sohu maandus. Õnneks keegi vigastada ei saanud, kuid nagu Teslade puhul ikka, võib tavapärasest õnnetusest üsna suur kära tekkida. 

Kõigepealt haaras tähelepanu Model S-i üle katuse rullumine. Kuna Model S-i akublokk paikneb auto põhja all ning masina raskuskese on seega hästi madalal, on Teslade üle katuse rullumine väga harv nähtus. Õnnetusele viisid veelgi enam tähelepanu esialgsed infokillud, milles väideti, et juht oli vahetult enne õnnetust aktiveerinud Tesla Autopiloti ning see kiirendas iseseisvalt enne kurvi ja põhjustas niimoodi väljasõidu. 

Tuleb välja, et tegu oli vahetult peale õnnetust antud infoga ning kui juht maha rahunes ning asjade üle järele mõtles, sai ta aru, et oli tegelikult ikkagi ise masinat juhtinud. See tähendab, et ta oli küll varasemalt sõidu ajal Autopilotit kasutanud, kuid antud õnnetuse hetkeks oli ta selle juba deaktiveerinud ning kaotas kurvis lihtsalt masina üle kontrolli. Juht isegi tänas Teslat turvalise auto ehitamise eest, mis tagades seega kõigi viie autos olnud pääsemise vaid kergemate vigastustega. 

Tesla on varasemaltki õnnetusse sattunud inimestega konflikti sattunud, kui õnnetuse põhjustajad on asunud autotootjat süüdistama. Oma vigu mitte tunnistava inimese jaoks on veel arenemisjärgus Autopilot ahvatlevaks sihtmärgiks, kelle kaela kõik vead ajada. Kuna Tesla salvestavad teel toimunud niiöelda digitaalsesse logiraamatusse, on Tesla enamikel juhtudel suutnud tõestada, et tegelikult oli süüdi ikkagi juht. Kusjuures seda on tehtud ka erapooletuid kolmandaid osapooli kaasates. Seekord läks aga protsess lihtsamalt, kuna juht sai natuke olukorra üle mõeldes ise aru, mis tegelikult juhtunud oli.