Kui elektriautode revolutsioon tahab reaalsuseks saada, peab maailma kerkima ohtralt akutootmistehaseid. Tesla on varasemalt öelnud, et kogu maailma nõudluse katmiseks peaks ehitama kokku umbes 40 Gigafactoryt. Hetkel on neid teatavasti vaid üks ja seegi on veel poolik. 

Kui varasemalt on Tesla tegevjuht Elon Musk öelnud, et kindlasti plaanitakse uued Gigafactoryd ehitada Euroopasse ja Aasiasse, siis nüüd kinnitas Musk, et ka USA-sse peaks neid lähiaastate jooksul kaks või kolm tükki juurde tekkima. Samas keeldus ta täpsemat ajakava nimetamast. Arvestades, et praegune tehas veel poolik on, pole siin ka midagi imestada. 

Musk ennustab, et kümne aasta pärast on rohkem kui pooled uutest autodest elektrilised ning 20 aasta pärast peaksid elektriautod turgu juba täielikult domineerima. Sellisel juhul peab Tesla ja ka iga teine elektriautosid tootev autootja juba varakult endale akude tarneahelat hakkama tekitama. Akud on elektriautode ühed kallimad komponendid ning kui tootjal puudub juurdepääs hea hinnaga akublokile, võib kogu auto hind märkimisväärselt kallimaks osutuda. 

Musk rääkis USA-s peetud ettekande käigus ka isejuhtivatest autodest. Kuigi ta pole otseselt riiklike regulatsioonide vastu, usub ta siiski, et tehnoloogia arenedes võiksid regulatiivsed piirangud kaduda. Näiteks Tesla kaitseb tema sõnul juba praegu kriitilisi süsteeme, näiteks jõuallikat ja pidureid, väga tugeva krüpteeringuga. Lisaks mainis Musk, et nad on uurinud võimalust lisada autodesse niiöelda väljasuretamisnupp, mida ükski häkker mitte kunagi deaktiveerida ei saaks. See võiks olla ehk mingi kang või nupp, millega saab aku ülejäänud autost füüsiliselt eraldada, kuid tundub, et antud hetkel pole see veel väga kõrgete prioriteetide seas.