Tesla proovib ka autode remontimist märkimisväärselt uuendada. Kui klientide juures kodus käivad autoremontija eksisteerivad tegelikult ka tänapäeval, siis üldjuhul vigase või kulunud detaili välja vahetamiseks siiski esindusse minema. 

Tesla tahab aga enamuse remonditöödest viia läbi mobiilselt. See tähendab, et auto tuvastab sensorite abil ise, millal mingi detail vahetamist vajab ning planeerib seejärel auto remondi. Autojuht peab vaid vaba aja kinnitama ning kaubikuga Tesla autolukksepad tulevad ise kohale ja teevad masina kiirelt korda. 

Tesla hinnangul peaks nende autod ja tarkvara suutma täiesti iseseisvalt diagnoosida umbes 90 protsenti tekkida võivatest vigadest ning mobiilsed teeninduskaubikud peaksid suutma parandada umbes 80 protsenti kõigist riketest/kulumistest. 

Tesla Model S-i ja Model X-i esimeste mudelite omanikud kritiseerisid autotootjat, kui autod viidi mitmeks päevaks esindusse pealtnäha väikeste probleemide, näiteks katkiste ukselinkide tõttu. Tesla püüdis küll inimestele asendusautosid jagada, kuid seegi ei rahuldanud kõiki kliente. Model 3 disain on aga oluliselt lihtsam ning koos sellega on lihtsam ka auto remont.