Elektriautode kriitikud armastavad väita, et elektrilisi autosid on võimalik müüa vaid tänu riiklikele toetustele ning klassikalises turukonkurentsis ei suudaks need sisepõlemismootoritega mitte kuidagi võistelda. 

Selles argumendis pole otseselt midagi valesti. Taanis langes elektriautode müük peale toetuste lõpetamist rohkem kui poole võrra, sarnane probleem tabas Teslat ka Hong Kongis. Tesla Model S 60 maksis Hong Kongis 104 000 eurot. Maksusoodustused tõid hinna aga 64 000 euro peale. Käesoleva aasta märtsikuus registreeriti Hong Kongis kokku 2939 uut Teslat. Aprillis, kui kõik toetused kadusid, kahanes see arv suure ja ümmarguse nullini. 

Tegemist on Tesla jaoks ühe karmima langusega, kuigi ettevõte ise püüab teha vaprat ja muretut nägu. Tesla tõi esile, et riikliku poliitika tõttu tõusis nende müüdavata autode hind sisuliselt kaks korda ning on igati loogiline, et inimesed ostavad endale auto enne toetuste lõppemist ning koheselt peale seda keegi enam Teslat osta ei taha. Samas hindab Tesla, et Hong Kongis on jätkuvalt tugev nõudlus nende valmistatud autode järele. 

Mäletatavasti hindas UBS mõned nädalad tagasi, et nii General Motors kui ka Tesla kaotavad oma "odavate" elektriautode müügiga tegelikult raha. Nad ennustasid, et elektriautode ja eelkõige akude valmistamine saavutab piisavalt suure mahu ja odavuse massitarbeautode valmistamiseks 2025. aastaks, mil elektriautod lõpuks sisepõlemisautodest odavamaks muutuvad. Seni vajavad elektriautode tootjad vee peal püsimiseks toetusi.