Tesla alustab täna Model 3 tootmisega. Uute ja populaarsete mudelite ootuses peab Tesla tähelepanu pöörama aga ka olemasolevatele autodele. USA kindlustusfirmade poolt rahastatud IIHS viis läbi 2017 Tesla Model S-iga kokkupõrketestid ning mõnevõrra üllatuslikult selgus, et uus Model S polegi nii turvaline, nagu Tesla alati räägib. 

Problemaatiliseks osutus taaskord kurikuulus esinurgaga kokkupõrke test, kus IIHS sõnul vedas alt Model S-i turvavöö, mis ei hoidnud autojuhti piisavalt tugevalt kinni ning mannekeen põrutas seetõttu liialt suure hooga peaga vastu rooli. Tänu sellele jäi Model S ilma antud kategooria kõrgeimast hindest. 

Tesla pressiesindaja ei jätnud asja aga sugugi niisama, vaid vihjas, et IIHS-il ja teistel erakapitalil põhinevatel gruppidel üle kogu maailma on oma meetodid ja oma huvid, mis töötavad nende subjektiivsete eesmärkide nimel. Pressiesindaja sõnul on kõige õigem ja erapooletum Model S-i test USA valitsuse poolt läbi viidud kokkupõrketest, kus Model S hinnati kõige väiksema vigastuseriskiga autoks üldse. 

Tesla mõnevõrra valulisest vastusest hoolimata on IIHS-i kokkupõrketestid viimastel aastatel autotootjate seas üha olulisemaks muutunud ning mitmed tootjad püüavad oma autosid disainida nii, et need lisaks NHTSA testmetoodikale suudaksid ka IIHS-i testides parima tulemuse saavutada.