Tesla aktsiahinna kasvu üheks põhjuseks peetakse ettevõtte edukust Hiina turul. Kui Tesla vaevles mitu aastat Hiina turule sisenemisega, siis möödunud aastal kasvasid sealsed müügimahud kolm korda umbes 1 miljardi dollarini. Hiinasse eksporditavatele autodele lisandub aga jätkuvalt 25 protsendiline tollimaks, mis niigi kallid Teslad veelgi kallimaks teeb. 

Sellest maksust vabanevad autotootjad siis, kui alustavad tootmist Hiinas. Nii on teinud pea kõik maailma suuremad autotootjad ning seda plaanib teha ka Tesla. Kui hetkel on Teslal ainult üks tehas, siis nende teine tehas rajataksegi Hiinasse ja asjale lähedal olevate inimeste andmetel võidakse tehase rajamise tingimised kinnitada veel sel nädalal. Nimelt plaanib Tesla oma Hiina tehase ehitada Shanghai lähedusse Lingangi tööstusparki. Boonusena hakkab tehas asuma ka sisuliselt ühe maailma suurima sadama kõrval. 

Hiinas autotootmise alustamine loob ühelt poolt eeldused tugevalt maailma suurimal elektriautode turul senisest tugevamalt kanda kinnitada, kuid sellega kaasnevad ka teatud tingimused. Kõige olulisem neist on nõue, et tehas rajataks koos mõne kohaliku autotootjaga. Kuigi selle reegli osas on hiinlased tasapisi näitamas leebumise märke, eeldatakse siiski, et ka Tesla peab mõne kohaliku tootja endale "appi" võtma. 

Arvestades tootmishoone ja sealse tehnika suurt maksumust ja Tesla piiratud ressursse, ei pruugigi see kõige halvem tehing olla. Igal juhul peaks sel või järgnevatel nädalatel saabuma täpsem info Tesla edasistest plaanidest Hiinas.