Tesla autotööstust mitut moodi uuendada. Ühest küljest tahavad nad turule tuua suure hulga elektriautosid, teisalt ei tohiks alahinnata ka nende mõju tootmisprotsessidele. Tesla tegevjuht Elon Musk on öelnud, et Model 3 disaini juures on eriti rõhku pandud tootmise lihtsustamisele ning Tesla tippjuhtidelt on tulnud signaale, justkui sooviks Musk viia autotootmise samale tasemele nagu näiteks Coca-Cola plekkpurkide valmistamine - protsess, mis liigub koosteliinil nii kiiresti, et sinna ei saagi inimesi juurde lasta, inimeste liigutused on lihtsalt liiga aeglased. 

Selleks on auto valmistamine vaja muuta senisest tunduvalt lihtsamaks. Kui näiteks Model S-ist eksisteerib rohkem kui 1500 erinevat konfiguratsiooni, siis Model 3 puhul tahab Tesla piirduda vaid vähema kui 100 erineva versiooniga. See tähendab, et erineva varustusastmete ja lisadega saab luua vaid 100 erinevat Model 3 konfiguratsiooni. 

Vaadates möödunud nädalal UBS-i poolt avaldatud analüüsi, on oht, et Tesla võib iga baasversioonis Model 3 müügi pealt raha kaotada ning üheks mooduseks kahjumi vähendamiseks või isegi kasumi teenimiseks oleks kogu tootmisprotsess võimalikult lihtsaks ja võimalikult odavaks teha. Traditsioonilised autotootjad pakuvad tihtipeale ohtralt lisavarustuse võimalusi, mis klientidele ühest küljest meeldib. Teisalt on Tesla varemgi niiöelda vastuvoolu ujunud ning ikkagi suutnud endale piisavalt kliente leida. Kui väiksem lisade hulk tähendab odavamat hinda või suuremat kasumit, võib Tesla strateegia ikkagi õnnestuda. 

Samal ajal jätkab Tesla ka klientide veenmist, et nad võimalusel ostaksid endale ikkagi Model S-i. UBS-i analüüsi arvestades tundub see ka igati loogiline, sest Model 3 müügiga võidakse väikesesse kahjumisse, paremal juhul väikesesse kasumisse jääda. Tulevasteks investeeringuteks on sellega aga keeruline piisavalt raha teenida, samas kui Model S-i pealt teenib ettevõte tunduvalt enam.