Prantsusmaa Normandia Roueni autonoomsuse labori partnerid lansseerisid eksperimentaalse teenuse, mille raames lubatakse avalikele teedele ühiskasutusse viis isesõitvat elektriautot. Projekti partnerid on Roueni piirkonna omavalitsus, Transdev, Renault, Caisse Des Dépots ja Groupe Matmut.  


11 miljoni eurose eelarvega projekt kannab nime "Rouen Normandy Autonomous Lab" ja on üks "Smart City" regionaalsetest eksperimentidest, mida toetab Caisse des Dépôts grupp. Rouenist plaanitakse teha autonoomse transpordi pealinn Euroopas. Esimesena Euroopas on isesõitvad sõidukid lubatud ühiskasutatavatele teedele ning on kättesaadavad kõigile linnakodanikele. Kasutatakse Renault Zoe elektriautosid, mis töötavad Renault ja Transdevi loodud tehnoloogiatega. Hiljem plaanitakse lisada Transdev tehnoloogial põhinev buss, mis sõidaks kolmel eri marsruudil. Marsruutide kogupikkus on 10 kilomeetrit ning neil on 17 peatust. Seejuures saavad reisijad nutirakendusega endale sõiduki sobivasse peatusse tellida. Testperioodi lõppeb 2018. aasta märtsil.


Projekti avasid oktoobri alguses ametlikul tseremoonial Roueni ja Normandia piirkonna president Frédéric Sanchez, Normandia regiooni president Hervé Morin, Transdevi tegevjuht Thierry Mallet, Caisse des Dépôts Normandioa piirkonna diretor Florence Mas, Renault asepresident ja Prantsusmaa müügijuht  Philippe Buros ning Matmuti esindaja Rouen-Normandia peakorteris Nicolas Gomart.


Autonoomsete transpordisüsteemide arendamine nõuab erinevaid tuumikpädevusi nagu logistika haldamine, masinapargi ehitus, telekommunikatsiooni olemasolu, sensorite ja isejuhtivate sõidukite tarkvara olemasolu, nagu ka sõidukite tootmise kogemust. Need pädevused on Renault'il olemas.