Renault-Nissani Liit müüs 2017. aasta esimesel poolel 5 268 079 sõidukit ehk mullusega võrreldes 7% rohkem. Kasvu taga oli suur nõudlus Prantsuse ja Jaapani kaubamärgi sõidukite järele ning liidu uue liikme Mitsubishi Motorsi esimese poolaasta müügitulemused. 
 
Esimesel poolaastal olid Renault Grupi mudelitest edukaimad Clio, Sandero, Megane, Captur ja Duster, samal ajal Nissanilt müüdi enim mudeleid X-Trail/Rogue, Sentra/Sylphy, Qashqai ja Altima/Teana. 2016. aasta lõpus liiduga ühinenud Mitsubishi Motors müüs tänavu esimese kuue kuuga 495 000 sõidukit – enim Outlander maasturit ning Kagu-Aasias Pajero Sport mudelit. 
 
Renault-Nissani Liit on müünud elektrisõidukeid alates nende tootmise algusest kokku 481 151 eksemplari – see on märkimisväärne number, mis kinnitab liidu liidripositsiooni masstoodetavate elektriautode turul. Müügikasvu põhjuseks on suur nõudlus Nissan LEAF’i, Mitsubishi i-Miev ja Renault ZOE järele. Viimane on jätkuvalt Euroopas enim müüdud elektriauto. Pistikhübriidi Mitsubishi Outlanderit on müüdud üle 13 000 sõiduki.
 
Renault-Nissani Liidu esimees ja tegevjuht Carlos Ghosn: „Liit tegi rekordmüügi – 5 268 079 sõidukit 2017. aasta esimese poolaastaga. Me jätkame oma kulude säästmise ja globaalset kasvustrateegiat ning pakume oma liikmetele käesoleval aastal väärtuslikku sünergiat, hoides oma tehnoloogiavaliku tugevana ja tutvustades uuendusi elektriautode turul.“
 
„Pärast laienemist on meie liidul rohkem jõudu, et oma potentsiaale ära kasutada – mitte ainult müüginumbreid suurendades, vaid ka pakkudes järgmise põlvkonna mobiilseid teenuseid klientidele kõikjal maailmas.“
 
Renault Grupp müüs 2017. aasta esimesel poolel 1 879,288 miljonit sõidukit ehk mullusega võrreldes 10,4% rohkem, samal ajal kasvas turg 2,6%. Grupi kõikide kaubamärkide müüginumbrid kasvasid ja turuosad suurenesid. Renault ja Dacia mõlemad tegid poolaastaga müügirekordid ning Renault on Euroopa autoturul teine enim müüdud kaubamärk. Ka kõigis teistes regioonides kasvasid müüginumbrid ja turuosad, enim Aafrikas, Kesk-Ida ja India regioonis, kus müük kasvas 19,3%, ning Aasia-Vaikse ookeani regioonis, kus müük kasvas 50,5%.
 
Nissan Motor müüs kuue kuuga 2 894 488 sõidukit ehk eelmise aastaga võrreldes 5,6% rohkem. Jaapanis kasvas müük 22,9% ja Euroopas 5,7%. Infiniti müüs poolaastaga üle 125 000 sõiduki ehk 13% rohkem kui mullu.
 
Mitsubishi Motors müüs aasta esimeses pooles 494 303 sõidukit ehk 2,4% rohkem kui aasta tagasi. Kasvu toetas tugevalt miniauto “Kei” müük Jaapanis. Müük kasvas tugevalt ka Hiinas, kus turule jõudis kohapeal toodetav Outlanderi maastur. Müük kasvas ka Kagu-Aasia regioonis, kus nõudlus maasturite ja pikap-sõidukite  järele on hoogu kogumas. 
 
Liidu liikmete vahelisse koostöösse on käesoleval aastal lisandumas uusi aspekte: eelmise aasta lõpus liitunud Mitsubishi Motors hakkab tegema koostööd Renault’ ja Nissaniga valdkondades nagu ostujuhtimine, lokaliseerimine, ühiste tehaste kasutamine, levinud sõidukiplatvormide kasutamine, tehnoloogia jagamine ja laienemine nii küpsetel kui ka arenevatel turgudel.
 
Renault Grupi turgude TOP10
1 Prantsusmaa
2 Venemaa
3 Itaalia
4 Saksamaa
5 Hispaania
6 Türgi
7 Brasiilia
8 Iraan
9 Ühendkuningriigid
10 Argentiina
 
Nissani turgude TOP10
1 USA
2 Hiina
3 Jaapan
4 Mehhiko
5 Suurbritannia
6 Kanada
7 Venemaa
8 Prantsusmaa
9 Itaalia
10 Saksamaa
 
Mitsubishi Motorsi turgude TOP10
1 USA
2 Hiina
3 Jaapan
4 Austraalia
5 Filipiinid
6 Indoneesia
7 Tai
8 Saksamaa
9 Suurbritannia
10 Araabia Ühendemiraadid