Renault müüs kuue kuuga 10,4% rohkem autosid. Tõusu toetasid nii Hiinas õigeaegsel müügile jõudnud linnamaastur kui ka naasmine pikalt sanktsioneeritud Iraani.

 

Juuni lõpuks oli Prantsuse tootja müünud 1,88 miljonit sõiduautot. Renault lõikab vilju, mis külvati koos peadisainer Laurens van den Ackeriga. Kaheksa aastat tagasi Renault’ga liitunud Acker uuendas mudelite välimust, mis meeldib klientidele rohkem. Ka Renault’le kuuluval Dacial läheb hästi ning lisaks on populaarne Renault Captur väikecrossover.

 

“Meie strateegia uuendada mudeleid ja laieneda uutesse regioonidesse toovad kaasa head tulemused,” rääkis müügijuht Thierry Koskas. Renault kasvas Euroopas, mis on tootja suurimaks turuks, oli 5,6%. Dacia kasv oli Sandero mudelile 9,3%. Iraanis müüdi aga rohkem kui 68 000 autot.

 

Renault hinnangul kasvavad veel tänavu Venemaa ja Brasiilia turg.