Elektriautode sõiduulatus võib küll pidevalt kasvada ning elektriautoga saab ka pikemaid distantse natuke ette planeerides läbida, kuid ideaalne maailm võiks välja näha selline, kus autod saavad liikumiseks vajaliku energia teedelt ning sõiduulatuse pärast ei peaks üldse muretsema. Veel enam, kui teed suudaksid sõidu ajal autosid laadida võiks vähendada akude mahutavust, sellega autode kaalu ja muuta niimoodi liiklemine efektiivsemaks. 

Selliste elektriliste teede nimel näeb vaeva Prantsuse autotootja Renault, kes esitles möödunud nädalal juhtmevabat elektriautode laadimissüsteemi (DEVC) 100 meetriselt teelõigul Pariisi läheduses. Prototüüplõiku aitasid ehitada Qualcomm ja Vedecom ning tee koosneb mitmetest juhtmevabadest teele paigaldatud laadijatest ning spetsiaalsest autole paigaldatud laadimissüsteemist. Suures plaanis kasutatakse sama lahendust, mida näiteks ka juhtmevabade mobiiltelefonide laadimise puhul. Renault sõnul suudetakse hetkel umbes 100 km/h kiiruse juures autot laadida 20 kW. 

Hetkel on tegu prototüüplahendusega ning antud süsteemi laialdaseks kasutuselevõtuks on vaja veel ohtralt tööd teha. Teoreetiliselt võiks sellise juhtmevaba laadimisega varustada aga teatud teelõigud, millel sõites autode akud sõidu ajal uuesti täis laetakse ja masin saab seejärel läbida järgneva, ilma laadimissüsteemita lõigu. Potentsiaal on suur, kuigi tõenäoliselt on sama suur ka sellise maantee hind.