Porsche ei pruugi tunduda just sellise autotootjana, kes esimeste seas agressiivselt elektriautode suunas liikuda võiks, kuid just seda nad plaanivad. Teatavasti peaks juba 2019. aastal müüki tulema Porsche Mission E elektriauto, mis peaks Euroopa NEDC standardi järgi 500 km kaugusel sõitma. Lisaks plaanitakse turule tuua ka elektriline versioon Macanist. 

Sellega Porsche ambitsioonid aga ei piirdu. Electreki andmetel tahab Porsche juba 2023. aastal toota pooled autod elektrilisena. Konkreetsemalt hakatakse elektriautosid tootma nende ZUffenhauseni tehases, kuigi sealne projektsioon 60 000 autot aastas annaks vaid veerandi Porsche eesmärgist. 

Porsche kuulub teatavasti Volkswagen Gruppi ning kogu Volkswagen on peale diiselmootorite skandaali agressiivselt elektriautodele panustamas. Tundub aga, et Porsche plaan kõige julgem ja kõige ambitsioonikam. Võrdlemisi väike tootmismaht, umbes 240 000 autot aastas, võimaldaks neil seda vähemalt teoorias ka teha, kuigi see nõuaks nende hetkel väga väärtusliku brändi teatavat ümberorienteerumist. 

Tesla on aga näidanud, et kiirete ja võimekate elektriautode järele on turg olemas ning võib eeldada, et see vaid kasvab. Porsche sisenemine premium klassi elektriautode turule võib samas hakata tõsiselt survestama Teslat, kes on seni selles segmendis sisuliselt monopoolset seisundit nautinud.