Saksa transpordiminiseerium andis korralduse selgitada välja, kas Porsche kasutas NOx heitgaaside tegeliku koguse peitmiseks petuseadeldist.

 

Kahtluse all on V6 diiselmootor, mis pärineb Audilt. Audi on ka ise Saksa valitsuse uurimise all, sest mudelid nagu A8, A7, Q7 ja Q5 paiskaid õhku lubatust rohkem heitgaase. Porsche Cayenne on Q7 vennasmudel. Porsche ja Audi kuuluvad Volkswagen Gruppi.

 

Saksa väljaanne Der Spiegel kirjutas reedel, et Cayenne’i V6 TDI toodab lubatust märkimisväärselt rohkem saastet ning lasi testida heitgaasikoguste hulka. Selgus, et auto astus lubatud normidest suure kaarega üle.

 

Porsche ütles, et neid teste ei saa võtta usaldusväärsena ning heitgaaside kogus sõltub mootori koormusest, kiirusest ja temperatuurist.