Nissan esitleb sügisel uue põlvkonna elektriautot Leaf, mis tuleb senisest suurema sõiduulatusega, kuid säilitab enam-vähem talutava hinnalipiku. Kuigi uue Leafi sõiduulatus on väiksem kui näiteks Chevrolet Boltil või Tesla Model 3-l, peaks sellest tavainimesele ikkagi täiesti piisama, lisaks on masin mõlemast eelpoolmainitud konkurendist tublisti odavam. Seda eriti, kui hakata Model 3-le lisavarustust juurde pookima. 

Tänapäeval muutuvad üha populaarsemaks aga linnamaasturid ning juba on teada, et Tesla töötab tasapisi Model X-i niiöelda taskukohase versiooni - Model Y kallal. Väidetavalt plaanib oma elektrilist linnamaasturit ka Nissan. 

Nissan esitles 2012. aasta pariisi autonäitusel ideeautot TeRRA, mis kasutas edasi liikumiseks esiratastel tollaselt Leafilt pärit elektrimootoreid, samas kui tagaratastele andsid edasiliikumiseks vajaliku jõu kütuseelemendid. Väidetavalt saabki Nissanil elektriline linnamaastur endale TeRRA-st inspireeritud kuju, kusjuures Leafi elektrimootorid keerutaksid nii esimesi kui ka tagumisi rattaid. Kuigi Leaf ise tuleb esialgu müügile 40 kWh akublokiga, oodatakse ka sinna valikuvõimalusena 60 kWh akublokki, mis võiks ka veidi suuremale linnamaasturile rohkem kui 300 km sõiduulatuse anda.