Seoses Mitsubishi ostmisega on Renault-Nissan Alliance'i müüginumbrid kasvanud ning grupi tegevjuht Carlos Ghosn tegi julge ennustuse, et nad tõusevad veel sel aastal Toyota ja Volkswageni ees maailma suurimaks autotootjaks. 

Ghosni sõnul on Renault-Nissan alates aasta algusest olnud müügimahtude osas pidevalt kolmandal positsioonil, kuid juba suve keskpaigast peaks nad konkurentide tulemuse ületama. Samas kinnitas Ghosn, et edetabelites eesotsas olemine pole nende jaoks eesmärk omaette. 

Eelmisel aastal müüsid Renault, Nissan, Mitsubishi ja mitmed väiksemad nendega seotud brändid kokku 9,96 miljonit autot, jäädes vaid natuke alla General Motorsile ja tollasele liidrile Volkswagen Grupile. Ka analüütikud hindavad, et Renault-Nissani müüginumbrid peaksid konkurentidest kiiremini kasvama ja jõudma järele kõigepealt hetkel teist kohta hoidvale Toyotale, seejärel ka Volkswagenile. 

Renault-Nissani edu üheks põhjuseks on grupi populaarsed linnamaasturid. Tegu on kiiret kasvu näitava segmendiga, kus Renault ja eelkõige Nissani masinad on paljudest konkurentidest populaarsemaks osutunud. Samal ajal natuke laiema tootevalikuga konkurentide müüginumbrid nii kiiret kasvu ei näita, ehkki ühele konkreetsele segmendile liialt keskendumine toob keskpikas plaanis endaga kaasa ka teatavad riskid. Seni on Renault-Nissani strateegia ennast aga ära tasunud.