Üha enam autotootjad tahab lähiaastate jooksul elektriautosid müüma hakata. Elektriautot pole tänapäeva tehnoloogia juures otseselt keeruline valmistada, küll aga võivad autotootjatele probleeme hakata valmistama akud. Ka akude valmistamine pole tehniliselt ülikeeruline, kuid elektriautode tulekuga kasvab nõudlus akude järele kõigest mõne aastaga mitmekordseks ning just see tootmisvõimekus võib elektriautode suuremahulise tootmise käima lükkamise juures kõige olulisemaks saada. 

Tesla jätkab teatavasti koos Panasonicuga Gigafactory ehitamist, mis peaks juba 2018 aastal suutma toota 50 GWh jagu akusid. Ka näiteks Daimleril on oma akutehas, mis asub Saksamaal Kamenzi linnas. Seal valmistatakse akusid tegelikult juba 2010. aastast. Hetkel ehitatakse seda umbes poole miljardi euro eest suuremaks. 

Daimlerile ja Mercedes-Benzile sellest aga ei piisa ning nii teatatigi, et Hiinasse rajatakse veel üks akutehas, see koostöös Hiina autotootja BAICiga. Pekingi lähistele rajatav Hiina akutehas läheb kahele autotootjale kokku maksma umbes 640 miljonit dollarit. 

Daimleril on akutehaseid aga vaja, kuna Mercedes-Benz on 2022. aastaks seadnud eesmärgi tuua turule 10 uut elektrilist autot. 2025. aastaks peaks praeguste prognooside kohaselt elektriautod moodustama koguni veerandi kõikidest Mercedes-Benzi poolt müüdavatest autodest. Nende eesmärkide täitmisel mängib olulist rolli ka Hiina ning seega on vaid loogiline, et sealgi oma tootmishooned püsti panna.