Kuigi see ei pruugi esmapilgul tõesena tunduda, pole McLareni tänavakõlbulike autode tootmine just väga pika ajaga. Tänapäevaste superautode tootja McLaren Automotive'i eelkäijaks võib lugeda 1985. aastal asutatud McLaren Carsi, mis hakkas 1992. aastal valmistama ka McLaren F1 superautot. Sellele järgnes pikk paus, kuni Ron Dennis 2010. aastal tänase McLaren Automotive'i asutas. Kuigi autode tootmise suhteliselt uus, on McLarenil ette näidata suhteliselt pikk ja vägagi kuulsusrikas ajalugu võidusõidumaailmas. 

Tänavakõlbulike autode tootmise võrdlemisi lühike ajalugu ei takista McLarenit aga oma ego upitamast. Nende Sports Series'i peadisainer Paul Burnham ütles Austraalia väljaandele CarAdvice, et tema arvates ehitab McLareni teistest palju paremaid autosid. "McLarenis meeldib meile mõelda, et meil on ainsat tõeliselt autentsed sportautod turul," sõnas Burnham. 

Väitele järgnes näide. Mees seletas, et tegelikult on kõik McLareni autod tehniliselt üksteisele suhteliselt sarnased. Kõikide autode juures on kasutatud ohtralt süsinikkiudu, nad kasutavad elektrilise roolivõimu asemel hüdraulilist roolivõimu, mis annab juhile parema tagasiside, ning kõik mudelid kasutavad 3,8-liitrist kahe turboga V8 mootorit. Näiteks 570S-i rehvid on 720S-i omadest kitsamad osalt ka sellepärast, et sarnaste rehvide korral oleks autode pidamine sisuliselt võrreldav. 

Kuigi Burnham seda otseselt välja ei öelnud, viitab ta konkurentidele, Ferrarile, Porschele ja Lamborghinile, kes lisaks tõeliselt võimekatele superautodele toodavad ka niiöelda taskukohasemaid mudeleid, kus hinna alla toomiseks on kasutatud ohtralt kompromisse, mis võidusõidumaailma eetosesse ei sobi.