Koos paljude teiste autotootjate uurib ka McLaren aktiivselt elektrifitseerimist. Kui veel mõni aeg tagasi väideti, et selle valdkonna investeeringud suunatakse edaspidi autodel kasutatavasse hübriidtehnoloogiasse, siis tundub, et elektriliste jõuallikate võimekus on McLareni viinud sammu lähemale ainult elektrit kasutava auto loomisele. 

Hetkel käib McLareni sees elektriliste jõuallikate ning akublokkide aktiivne testimine. Kui nendega suudetakse saavutada samasugused või isegi paremad tulemused ja sõiduomadused kui 675LT-l, kaalub McLaren ka täiesti elektrilise superauto valmistamist. 

675LT suudab tänu oma 3,8-liitrisele, 666-hobujõulisele jõuallikale nullist sajani kiirendada 2,9 sekundiga. 675LT kuulub McLareni Super Series autode perekonda, kuid tulevane elektriauto peaks ikkagi sisenema kõige kiiremate McLarenite, ehk Ultimate Series perekonda. 

Esialgsetest lennukatest ideedest hoolimata läheb aga veel tükk aega, enne kui McLaren oma elektriauto müügile toob. Enne seda peaks kindlasti valmima seni ainukese Ultimate Series mudeli P1 järglane P15. P1 on tänaseks välja müüdud ning McLaren näeb juba vaeva oma uue hüperauto kallal, nii et elektriauto peab veel veidi järge ootama.