McLaren F1 tootmine algas 1992. aastal. See tähendab, et tänaseks on esimesed ikoonilised F1-d juba 25 aasta vanused. Igati uhke veerandsaja meenutamiseks kutsus McLaren auto peadisaineri Gordon Murray rääkima, mida tema nüüd, 25 aastat hiljem, McLaren F1-st arvab. 

Murray räägib mitmetest põnevatest ja ehk mitte nii laialdaselt tuntud faktidest. Näiteks pole juht auto keskele asetatud lihtsalt Vormel 1 auto tunde tekitamiseks, vaid see võimaldas salongi disainida juhi jaoks võimalikult lihtsaks ja loogiliseks, seda eriti pedaalide osas, mis paljude tolle aja superautode juures olid mõnevõrra ebamugavalt paigutatud. 

Murray räägib ka, et auto arendamisel ei pööranud ta otseselt tähelepanu kiirusele. See tähendab, et mingit konkreetset eesmärki ei eksisteerinudki, vaid ta püüdis luua lihtsalt võimalikult hea auto. Näiteks tippkiirust testides tabaski insenere kerge üllatus, kui mootor tänu efektiivsele katusele paigaldatud õhusissevõtuavale nii võimsaks osutus, et isegi viimase käiguga mootor pööretepiirajasse läks ning rekordi püstitamiseks tuli elektroonilist piiraja eemaldada. 

Videos on näha ka kaader, kuidas McLaren F1 oma 391 km/h kiiruserekordi püstitab. Autojuht samal ajal kommenteerib taustaks: "See ei lähe kiiremini kui 391. Aga igatahes, 391 on päris kiire, kas pole?"