McLareni tegevjuht Mike Flewitt ütles Goodwoodi näitusel, et nad võivad tulevikus, ja mitte väga kauges tulevikus, mõelda nelikveo lisamisele.

 

“Me ei ole veel jõudnud piirini, kuid me oleme piiri lähedal,” vihjas Flewitt, et tagaveolise superautoga pole varsti enam kiiremini võimalik sajani kiirendada. Aga just selle nimel paljud tootjad pingutavadki. “Me veel ei plaani nelikvedu, kuid teame, et see on üks suund, kuhu minna,” rääkis ta.

 

Kui Flewitt annab inseneridele käskluse töötada välja nelikvedu, siis ei tule traditsiooniline. Tõenäoliselt paneks eesmised rattad tööle elektrimootor. Tegevjuhi sõnul on nende hübriidülekanne paindlik ning ta ei näe põhjust, miks peaks auto keskelt kardaani läbi vedama.

 

Murekohaks on aga see, et nelikvedu toob kaasa suurema kaalu. Üks lahendus oleks see, et mootorid paigaldatakse otse süsinikkiust kerele, mitte kahe vahel asuvale raamile.