Kuigi autotootjad investeerivad üha julgemalt elektriautodesse ning hiljuti teatas suunamuutusest ka varasemalt skeptiline FCA, on siiski mõned tootjad, kes usuvad vanade heade sisepõlemismootorite ülemuslikkusesse. Näiteks Mazda.

Mazda asepresident Robert Davis rääkis Michiganis peetud autotööstuse konverentsil, et sisepõlemismootorite hukk on üldiselt ülepingutatud teema ning lähiajal ei tohiks need veel kuskile kaduda. Davise hinnangul saab sisepõlemismootoreid praegusest veelgi efektiivsemaks muuta, mistõttu pole nende stagnatsiooni veel oodata. 

Mazda on elektrifitseerimise osas pigem tagasihoidlikuks jäänud ning on selle asemel panustanud oma Skyactiv bensiini- ja diiselmootorite arendamisele. Davise sõnul on küll uuritud ka elektriliste elementide kasutusele võttu, sealhulgas ka hübriidmootorite kasutamist, kuid ka nende juures mängib suurt rolli see vana ja hea sisepõlemismootor. Seega, enne kui hakatakse uutesse tehnoloogiatesse suuri summasid pumpama, tahab Mazda valmis meisterdada hea ja tõeliselt efektiivse sisepõlemismootori. 

Davis kritiseeris ka elektriautodele suunatud riiklike toetusi, öeldes, et autotööstus võiks parem ise järjest karmimaks muutuvatele regulatsioonidele lahenduse leida. Siinkohal on mehe jutus kahtlemata ka tõetera sees, sest vaevalt, et elektriautod ilma praeguste toetusteta tänasel moel konkureerida suudaks. Ainuüksi USA-s toetab riik elektriautode ostu 7500 dollariga. 

Kuigi ka Mazda hinnangul on elektriautod autotranspordi tulevik pikemas perspektiivis, jäävad nende hinnangul vähemalt lähitulevikus siiski domineerima klassikalised sisepõlemismootoriga autod.