Fiat Chrysler Automobiles tahab, et vähemalt pooled nende mudelid oleks 2022. aastaks elektrifitseeritud. Tegevjuht Sergio Marchionne ütles, et kõik Maseratid peaksid elektrit kasutama juba 2019. aastal.



Marchionne, kes kavatseb 2019. aasta alguses pensionile minna, ütles, et lähiaja diisliskandaalid mängisid olulist rolli elektrifitseerimises. “Diisli saatuse pärast Euroopas on mingit tüüpi elektri- või ülekande kasutusele võtmine kohustuslik,” arvab tegevjuht.

 

FCA pole praegu elektriajamitesse ja -ülekannetesse palju raha paigutanud. Põhjuseks tehnoloogia hind ja väike nõudlus. Näiteks ütles Marchionne, et inimesed ei ostaks elektrilist Fiat 500 mudelit, sest FCA kaotas iga müüdud autoga raha.

 

Suunamuutuse taga on ka mitme Euroopa riigi soov keelata lähitulevikus sisepõlemismootoriga autod. Norra soovib seda teha 2025, Suurbritannia ja Prantsusmaa 2040.

 

Tegevjuht rääkis, et ülejärgmisest aastast alates on kõik Maseratid elektrifitseeritud.