Kuigi Hiina autotootja Geely loodav Lynk & Co ning Fordi omanduses olev Lincoln on nii oma olemuselt kui ka väljanägemiselt täiesti erinevad brändid, muretseb Ford sellegipoolest, et nimed kõlavad liialt sarnaselt. 

Fordi sõnul on Lincolnil väärikas 100-aastane ajalugu ning nad kavatsevad brändi reputatsiooni kaitsta. Fordi hinnangul võib Lynk & Co nimi hakata inimestes segadust tekitama. 

Ford on USA patendiametilt juba saanud ka väikese ajapikenduse, et oma ametlik kaeve paremini ette valmistada. 

Geely, kelle omanduses on teatavasti ka Volvo, teatas möödunud aasta lõpus, et loob uue autobrändi Lynk & Co. Lynk & Co peaks saama vahelüliks Geely enda võrdlemisi odavate mudelite ning Volvo järjest luksuslikemate ja kallimate autode vahel. Auto turundamisel ja müümisel tahetakse kasutada uudseid lahendusi, sealhulgas ka autode müüki otse veebi vahendusel, vähendades niimoodi vajadust suure esindustevõrgu rajamiseks. Esimene Lynk & Co mudel võiks Hiinas müügile jõuda juba järgmise aasta jooksul, tulevikus loodetakse siseneda ka Euroopa ja Põhja-Ameerika turgudele. 

Fordi jaoks on Hiina aga muutumas üha olulisemaks turuks ning kuigi Lincoln on seal hetkel veel suhteliselt marginaalse tähtsusega, siis käesoleva aasta esimeses pooles suudeti müüa kaks korda rohkem mudeleid kui eelmise aasta samal perioodil. Fordi logodega autode müük aga samal ajal langes. 

USA patendiamet andis Fordile Lynk & Co nime vaidlustamise ettevalmistamiseks aega novembri keskpaigani, peale mida hakatakse arutama, kas brändide nimed ka reaalselt üksteist segama hakkavad.