Lamborghini tegevjuht Stefano Domenicali kasutab Vormel 1 Ferrari meeskonna juhina omandatud kogemusi autotootjas. Ta tahab, et Lamborghini ei jääks loorberitele puhkama ega võtaks edu iseenesest mõistetavana.

 

“Kui lipp kukub, siis sa pead alustama võidusõiduga. Sama on ka autode tootmisega. Edasilükkumise enam ei andestata,” ütles Domenicali sel nädalal Automotive Newsile.

 

Itaalia tootja tunneb ajasurvet praegu, kui nad rabavad tootmisemahu kahekordistamise nimel. Mahu suurendamine on hädavajalik, et tagada tulevase Urus mudeli edu. Alla 200 000 euro maksev linnamaastur valmib 2018. aasta keskpaigaks.

 

Alates 2016. aasta kevadest Lamborghinit tüürinud Domenicali tahab, et Urus mudelit ostetakse aastas 4000. See on suur hüpe, arvestades, et mullu müüdi kokku 3457 Lamborghinit. 2019. aasta lõpuks peaks sooja garaaži ja armastava omaniku leidma juba 7000 Itaalia superautot.

 

Tootja laiendab eesmärki täitmiseks Sant’Agata Bolognese tehast. See on Lamborghini ainus tehas, mis hetkel valmistab Aventadori ja Huracani mudeleid. Pärast laienemist on kompleks 80 000 ruutmeetri asemel kaks korda pirakam. Nelja aasta jooksul võetakse tööle 600 uut inimest. Domenicali sõnul on see suur töö. Mullu oli nende leival 1415 töötajat.

 

Domenicali on suurte kogemustega mees. 2014. aastal liikus ta pärast 23 aastat Ferraris Audisse.