Lamborghinile oli sarnaselt Rolls-Royce’ile ja McLarenile möödunud aasta ajaloo edukaim. 12 kuuga osteti 3457 Itaalia superautot.

 

Lamborghini müüs 2015. aastal 3245 autot ning mullu veidi üle 200 rohkem. Itaallased ületasid pärast kuut järjestikust aastat kasvu esmakordselt 3400 piiri. Seda, mis seisust Lamborghini tuli, näitabki kuue aasta tagune tulemus - 2010. aastal müüdi kaks ja pool korda vähem autosid.

 

“2016. aastal näitas Lamborghini, et ta on suurepärase vormis,” ütles tootja juhatuse esimees ja tegevjuht Stefano Domenicali. “Oli järjekordne rekordaasta ja ületasime kõik äriplaanides ettekirjutatud eesmärgid. See näitab meie sisu, järjepidevust ning häid oskusi tooteid arendada ja müüa,” lisas mees.


Lamborghinil on poolesajas riigis 135 esindust. Itaallaste suurimaks turuks on USA. Jänkid ostsid 1041 Lambot. USAle järgnevad Jaapan, Suurbritannia, Saksamaa, Kanada, Lähis-Ida ja Hiina. Kõige populaarsem mudel on Huracan, mida osteti 2353 tükki.