Jaguar esitles oma E-Pace kompaktset crossoverit tehes sellega maailma pikima tootmisauto poolt spiraalpöördega lennu. Sellised trikid ei sünni aga niisama ning Jaguar valmistus maailma meedia eest tehtud etenduseks põhjalikult ette, kusjuures harjutamine on pea sama põnev protsess kui hüpe ise. 

Allpool olev video näitab, kuid Jaguar kogu protsessiga alustas ja püüdis hüpet arvuti abil disainida ning modelleerida. Seejärel saab näha prooviautoga tehtud katseid, mis muuhulgas maandus suure täispuhutava padja peale. Pole ehk liiast öeldud, et tegu oli autodele suunatud turvapadjaga, loodetavasti polnud tootjaks Takata. Turvalisuse tagamiseks tehti esimesed hüpped hoopis isesõitva Land Rover Evoque'ga, hiljem astus E-Pace'i rooli siiski ka kaskadöör. 

Nagu Jaguar ütles, siis igapäevatöös ei pea nad kontrollitud õhulendudega eriti tegelema, mistõttu oli tegu mõnevõrra uudse valdkonnaga. Testimine lihviti aga välja kõik vead, kõik viperused, leiti sobiv kiirus ning trampliini kuju ideaalseks õhulennuks ning masina esitlusel sujus kõik juba suurepäraselt.