Jaguari tulevikuplaanide elluviimisel saab olema äärmisel oluline roll nende uuel crossoveri - E-Pace'il. Masinat on siin-seal juba pikemat aega näidatud, kuid nüüd toimus lõpuks ametlik esitlus. Et kogu üritust veelgi põnevamaks muuta, tegi E-Pace ka barrel rolli ehk spiraalpöörde. 

Uhiuus E-Pace sõitis suure hooga hüppesse, tegi 270-kraadise pöörde ning maandus 15 meetri kaugusel, pääsedes sellega ka Guinessi rekorditeraamatusse. 

Jaguar E-Pace on mõnevõrra väiksem, kui 2016. aastal esitletud F-Pace. Sellegipoolest mahub sinna mugavalt istumia viis inimest, kelle transpordiks saab kasutada hetkel kuni 300-hobujõulise 2,0-liitrsei turboga neljasilindrilise R-Dynamic mootori abi. E-Pace'il on ka üheksakäiguline automaatkäigusast ning nelivedu, kusjuures sisuliselt kogu mootori energia saab soovi korral vaid ühe telje peale saata. Loomulikult on valikus ka ohtralt erinevaid sõidurežiime, mis kohandavad käiguvahetused ja gaasipedaali tundlikuse jmt vastavalt vajadusele. 

Ka salongist leiab ohtralt tänapäevast tehnoloogiat, alates 10-tollisest puutetundlikust ekraanist, kvaliteetsest Meridian helisüsteemist kuni 4G ühenduste ja võrku ühendatud navigatsioonisüsteemini välja. 

Jaguar loodab, et E-Pace muutub kiiresti nende kõige populaarsemaks mudeliks, mis võib vabalt ka juhtuda. Näiteks IHS Marketi analüütikud usuvad, et 2019. aastal ostetakse kokku 61 500 E-Pace, moodustades seega peaaegu neljandiku kõigist müüdud Jaguari mudelitest.