Suuruselt viies autotootja maailmas Hyundai lubab paisata tuleva aasta esimeses pooles müügile tuttuue elektriauto.

 

Korea tootja liigub vaikselt elektriautode suunas, kuid nende müük on jätkuvalt languses. Hyundai ütles, et nende mudel Ioniq on esimene auto USAs, mida pakuti kolme elektrilise seadistusega ja oli USA Keskkonnakaitseagentuuri andmetel kõige efektiivsem auto.

 

Ioniq oli Hyundai esimene suurem samm elektriautode poole. Nüüd valmistutakse uuesti jalga teise jala ette panema. Tootja lubab järgmist suure sõiduulatusega elektriautot. Selleks võib olla Kona linnamaastur. Igal juhul töötab Hyundai neid välja kas vennastootja Kiaga.

 

Korea analüütiku Lee Hang-koo hinnangul ei muuda Hyundai USAs või Euroopas ühe elektriautoga rivaalidele ohtlikuks. See juhtub ainult juhul, kui selle mudeli hind on ostja jaoks väga hea ehk odav. “Juba praegu müüakse häid elektriautosid nagu Bolt ja Tesla. Hyundail on kerge hinda alla tuua, sest auto tootmiskulud on suured,” rääkis Hang-koo, kes arvas, et Hyundai käik on pigem sümboolne, kui reaalselt maailma kõigutav. On ju ka Lõuna-Korea valitsus liikumas roheliste autode suunas.