Fordi eelmine tegevjuht Mark Fields investeeris ohtralt uutesse ja innovatsioonilistesse tehnoloogiatesse. Kuigi Fordi müüginumbrid tema valitsemise ajal pigem tõusid, langes Fordi aktsia hind peaaegu poole võrra. Sellele järgnes paratamatult ka tegevjuhi välja vahetamine. Uus mees selles ametis, Jim Hackett, on Fieldsist mõnevõrra konservatiivsem. 

Hackett ütles isejuhtivate autode kohta, et tema hinnangul on teema suurest meedia poolt üles keerutatud kiidulaul, millel tegelikku alust pole ning tema hinnangul ükski auto 2021. aastaks iseseisvalt sõita ei suuda. 

See ei tähenda, et Hackett loobuks isejuhtiva tehnoloogia arendamisest. Isejuhtivate autode jaoks on teatavasti loodud erinevat kategoriseerimise tasemed. Hacketti sõnul ei tule järgmise kümnendi alguseks teele ühtegi 5. taseme, ehk siis täiesti isejuhtivat autot. Samas tõdes Hackett, et nemadki plaanivad järgmise kümnendi alguses mingi isejuhtiva tootega turule tulla. See võib olla näiteks 4. taseme isejuhtiv auto, mis suudab teatud väga hästi kaardistatud piirkondades ja korralike markeeringutega kiirteedel täiesti autonoomselt sõita, nii et juht ei pea enam teel toimuvale tähelepanu pöörama. Kui auto segadusse satub, suudab selline masin juhile piisavalt varakult teada anda, et nüüd tuleb sõitmine üle võtta ning vajadusel ka ohutult tee pervele parkida. 

Hacketti sõnul on meedia mõnes mõttes asunud isejuhtivaid autosid romantiseerima. "Kui sa mõtled auto peale, mis oskab sõita igale poole, igal ajal, kõikides teeoludes, külmaga, vihmaga... See on kaugemal kui 2021," sõnas Hackett. Küllapon tal ka õigus.