Järgmise põlvkonna Ford Fiesta ST saab mootori, mis tuleb kolme silindriga ning neist üks ei pruugi alati töötada.

 

Uus Fiesta ST jõuab Euroopasse järgmise aasta alguses ning koos sellega jõuab meieni Fordi teine kolmesilindriline ajam. 1,5-liitrine turbomootor käib välja 197 hobujõudu ning võib välja lülitada ühe silindri, näiteks kui auto ei ole inimesi täis ning sõidetakse maanteekiirusel.

 

Ford pakub Fiestat ja Focust ka 1-liitrise kolmesilindrilise jõuallikaga. Järgmisest aastast on see mootor samuti varustatud silindri väljalülitamise tehnoloogiaga. Nii väheneb kütusekulu kuni kuus protsenti, väidab Ford.


1,5-liitrine alumiiniumist blokiga turbomootor asendab 1,6-liitrist neljasilindrilist turbomootorit, mis samuti arendab 197 hobujõudu. Ford lubab, et uus mootor toodab madalatel pööretel rohkem pöördemomenti.