FCA brände on teinekord süüdistatud teistest mõnevõrra kehvemas kvaliteedis ning seda on paraku näidanud ka mitmed uuringud. Selliseid perioode on aastate jooksul läbinud mitmed erinevad autotootjad, vahepeal jäädakse lihtsalt liialt loorberitele puhkama ja kvaliteet veidi kannatab. 

Ellu jäämiseks on aga vaja muutuda ning just seda teeb ka FCA, kelle sõnul hakkavad kvaliteeti parandavad reformid üha paremaid tulemusi näitama ning kogu kontsern on tänaseks "tunduvalt paremas kohas" kui näiteks seitse aastat tagasi. 

FCA probleemid algasid juba mõned aastad tagasi, kui nende kvaliteediosakonna juht peale ameeriklaste kaebusi taandati. 2015. aastal järgnesid kaks kümnetesse miljonitesse dollaritesse ulatuvat trahvi ning eelmisel aastal vahetati välja päris mitu klientidega suhtlemise ja autode kvaliteedi eest vastutavat tippjuhti. 

Näiteks toob FCA esile uue USA-s müüdava Chrysler Pacifica, mis on läbinud seniolematu kvaliteedikontrolli ning vallutanud uute mahtuniversaalide kvaliteediedetabelites kõrgeima koha. FCA sõnul on muutuse esile toonud tehastes toimunud kultuurirevolutsioon, mille raames suhtlevad juhid senisest enam tehasetööliste ning ka klientidega. Tulemuseks on probleemide kiirem ilmsikstulek ning nende kiirem lahendamine. 

Tänased protsessid ja juba saavutatud tulemused annavad FCA-le alust loota, et edaspidi muutuvad nende autod iga aastaga üha paremaks ja kvaliteetsemaks.