Tasapisi hakkab turule jõudma üha enam mõistlikult kaugele sõitvaid ja taskukohase hinnaga elektriautosid. Tesla Model 3 ja Chevrolet Bolt on selles segmendis sõidulatuse poolest kahtlemata liidrid, kuid ka Nissan Leafi 241 km sõiduulatus (USA standardi järgi) on igati viisakas. 

Konkurentidest ei saa maha jääda ka BMW, kes plaanib kuulujuttude kohaselt veel järgmisel aastal tuua turule uuema ja võimsama akuga i3, mis peaks Leafiga umbes sama kaugele sõitma. 

BMW parandas i3 sõiduulatust viimati eelmise aasta lõpus. Praegune 33 kWh akublokiga mudel i3 sõidab USA standardi järgi 183 km kaugusele. Järgmisel aastal peaks akubloki mahutavust tõstetama juba üle 40 kWh, mis annaks Leafile sarnase umbes 230-240 km sõiduulatuse. 

Sõiduulatuse kas võib i3 klientide jaoks küll praktilisemaks teha, kuid BMW peaks õppust võtma Nissanilt ning radikaalsemalt üle vaatama ka auto välimuse. i3 on paraku jätkuvalt vastuolulise disainiga, mille kohta enamik inimesi ei saa kahjuks "ilus" öelda. Nissani uue põlvkonna Leaf on selles valdkonnas suur samm õiges suunas, küllap peab sama tegema ka BMW.