Hiina idufirma Faraday Future, mis kavatseb toota elektriautosid, palkas 30 aastat BMWs töötanud Ulrich Kranzi.

 

Kranz vedas BMWs elektriautode i-projekti. Faraday Future’is on ta tehnoloogia pealik, kelle ülesanne on muuta 1050-hobujõuline FF 91 ideeauto reaalsuseks. See ei saa olema lihtne, sest ettevõtte peamise investori LeEco looja Jia Yuetingi käitumine on kahtlane.

 

“Ma ei vaheta nipsust töökohti. Kindlasti osa inimesi tõstavad üllatusest kulmusid. Kuid inimesed, kes mind tunnevad, teavad, et mulle meeldib võtta riske ja sukelduda pea ees projektidesse,” ütles Kranz Automotive News’ile.

 

Faraday Future teatas eelmisel nädalal, et nende miljard dollarit maksev Nevada tehas praegusel hetkel ja kujul ei sünni, sest Jia ei rahasta neid piisavalt. Faraday otsib sobivat olemasolevat kompleksi, kus nad saaksid alustada FF 91 tootmisega.