BMW keskendub linnamaasturite ehitamisele ja sarnaneb seeläbi teiste autotootjaga. See on ka arusaadav, sest järjest rohkem kliente valib just linnamaasturi ning nad ei vaata tagasi sedaanide ja universaalkerega mudelitele.

 

“Inimesed ostavad 3. seeria sedaani asemel X3,” ütles BMW Grupi juhatuse esimees Harald Krüger. “Enamus neist jäävadki linnamaasturitele lojaalseks ja ei tule sedaani juurde tagasi.”

 

BMW sõiduautode müük USAs on sel aastal kukkunud 11,4%. Samal ajal kasvas BMW linnamaasturi ostnud inimeste hulk 13,5%. 3. seeria müük vähenes 13,% ning X3 kasvas kolmandiku võrra.

 

Krügeri sõnul on üheks põhjuseks, et inimestele meeldib X3 sõidutunnetus ja mugavus. “Neile meeldib istme asend ja selle kõrgus ning vaadata liiklust kõrgemalt. Lisaks veel X3 funktsionaalsus ja võime läbida raskemat maastikku,” rääkis Krüger.

 

Kuna X3 nõudlus kasvab, siis BMW alustab X3 tootmisega ka Hiinas ja Lõuna-Aafrika Vabariigis.

 

Peale X3 on USAs populaarne ka väikevend X1. BMW loob just USA turgu silmas pidades ka X7 maasturi.