Prognoosid isesõitvate autode valmimise ja turule jõudmise osas muutuvad üha julgemaks ja konkreetsemaks. Kümnendivahetus pole enam kaugel ning üha rohkem tootjaid seavad isejuhtivate autode turule toomise eesmärgiks just järgmise kümnendi alguse. 

Isejuhtivad süsteemid jagatakse hetkel viide kategooriasse, kus 5. tase tähendab täielikku autonoomset sõitu, kus autodel isegi pedaale ja rooli vaja pole. Praegu BMW-des olevad sõiduabid jäävad selle jaotuse järgi 2. taseme alla. BMW on aga kindel, et 2021. aastal suudetakse turule tuua 3. taseme iNext sõiduauto. See tähendab, et auto saaks iseseisvalt ja turvaliselt hakkama monotoonsete ülesannetega, näiteks eraldatud sõidusuundadega teedel liiklemisega, kusjuures tehnoloogia peaks olema piisavalt töökindel, et juht võiks tegeleda kõrvaliste asjadega ning peaks olema võimeline reageerima paari-kolm sekundi jooksul. 

Tehniliselt peaks 2021. aastal valmiv masin olema juba valmis ka 4. ja isegi 5. taseme isejuhtivaks sõiduks. Neljas tase tähendaks antud juhul seda, et juht võib juba pikemaks ajaks kontrolli autole anda ja vahepeal näiteks uinaku teha. BMW hinnangul võimaldatakse selline lahendus kõigepealt hästi kaardistatud ja tuntud linnapiirkondades ja teatud maanteelõikudel. Esimesed 4. taseme isejuhtimise piirkonnad võidakse aktiveerida juba 2021. aastal, kuid selles osas BMW lubadusi jagada ei taha ning kõik oleneb süsteemi töökindlusest. Pikema etteteatamisaja saavutab BMW osalt kvaliteetsete ja põhjalike kaartide abil, mis võimaldavad autodel teekonda sensorite tavaulatusest pikemalt ette näha. 

Kui 3. ja isegi 4. taseme isejuhtivad autod BMW hinnangul suuri probleeme ei valmista, siis 5. taseme isejuhtivate autode jaoks on BMW sõnul vaja teha märkimisväärne arenguhüpe. Kui eelpoolmainitud versioonid eeldavad, et piisava etteteatamise korral annab auto juhtimise inimesele üle ning viimane lahendab ettenägematu probleemi. 5. taseme isejuhtivad autos aga enam autot juhtida oskavat inimest pole, ehk tarkvara peab kõigi probleemidega ise hakkama saama. BMW sõnul vaatavad kõik autotootjad selles osas tehisintellekti poole, kuigi hetkel ootavad arendustöös ees veel mitmed tõsised väljakutsed. 

BMW hinnangul poleks praegu saadava info põhjal vale arvata, et täiesti isesõitvad autod jõuaks teedele 2020. ja 2030. aastate vahel.