Võidujooks isejuhtivate autode juurde muutus veelgi pingelisemaks, sest oma osalemisest teatas ka Panasonic, kes tahab autonoomset sõitu võimaldava tehnoloogia turule tuua juba 2022. aastal. 

Panasonicu visiooni kohaselt peaks nende lahendus suutma iseseisvalt sõita madalatel ja keskmistel kiirustel, eeldavalt mõeldakse selle all linnaliiklust. Samuti peaks nende tehnoloogiaga varustatud autod sobivas olukorras parkida suutma. Panasonic keskendub esimese hooga kommertsautodele, kuid kui tehnoloogia töötab, jõuab see kahtlemata ka eraautodeni. 

Panasonicu arendusosakonnas üks juhtidest Shoichi Gato tunnistasa, et praegusel hetkel on Panasonic konkurentidest maas, kuid nad on välja töötanud võimeka riistvara pilditöötluseks ja sonarilt kogutud info analüüsiks, mis tema sõnul peaks Panasonicule märkimisväärse eelise andma. 

Panasonic on paljuski tänu Teslale aktiivselt autotööstusse sisenemas. Koos Teslaga ehitatakse maailma suurimat akutehast Gigafactory ning isejuhtivat tehnoloogia osas Tesla teadaolevalt Panasonicuga koostööd ei tee, siis senine koostöö loob teatavad eeldused ka tulevikuks.