Kuna Waymo ja Uberi vaheline kohtuskäik alles kogub tuure, pole seni avaldatud infot, milliseks võiksid potentsiaalsed trahvid kujuneda. 

Teatavasti süüdistab Waymo Uberit intellektuaalomandi varastamises. Kogu teema keskmes on endine Waymo ja nüüdseks ka endine Uberi insener Anthony Levandowsky, kes varastas Waymo süüdistuse kohaselt enne töölt lahkumist 14 000 Waymo ärisaladuseks kuulutatud dokumenti, kus muuhulgas olid ka joonised isejuhtivate autode jaoks olulise LIDAR-i jaoks. Waymo sai veel eelmisel nädalal ligipääsu suurele hulgale dokumentidele ning küsis kohtunikult lisaaega uue materjali analüüsimiseks. 

Waymo süüdistab Uberit hetkel kokku üheksas erinevas väärteos ning ajakirjandusse lekkis, et ühes nendest nõutakse Uberilt 2,6 miljardi dollari suurust valuraha. 

Kuigi investorid on Uberi väärtuseks hinnanud üle 70 miljardi dollari, siis reaalne käive on selline, et 2,6 miljardine trahv oleks Uberile ikka väga suur löök. Kuigi viimasel ajal on Uber näidanud kiiret kasvu, oli näiteks nende 2016. aasta viimase kvartali müügitulu "vaid" 1,7 miljardit dollarit, kusjuures kogu 2016. aasta kahjumiks kujunes rekordiliselt 2,8 miljardit dollarit. 

Waymo ja Uberi vaidlusega tegelev kohtunik William Alsup otsustab oktoobri esimesel nädalal, kuidas ajaliselt edasi minna. Hetkel on esimene istung planeeritud 10. oktoobri peale, kuid see pole sugugi kivisse raiutud. Igal juhul tundub, et Waymo ja Uberi vaidlus on lähenemas viimastele staadiumitele ning sellega peaks ka selgemaks saama, mida täpselt Waymo sellega saavutada üritab.