Kuigi autonäitused on jätkuvalt suured ja olulised üritused, kus erinevad autotootjad on kõige uuemat loomingut armastavad tutvustada, kasutavad paljud ka teisi ja moodsamaid lahendusi oma toodete tutvustamiseks. Sama tendents on toimumas ka Eestis, kus autonäitustel autode müük on hoolimata rohketest külalistest peaaegu kokku kuivanud. Inimesed otsivad tänapäeval interneti abil oma uue auto kohta välja kõik vajaliku info ning lähevad esindusse vaid proovisõitu tegema. 

Iga kahe aasta tagant toimuv Frankfurdi autonäitus on aga tunduvalt suurem, kui ükski Eestis toimuv autonäitus, kuid ka sealt plaanivad täiesti kõrvale jääda Alfa Romeo, Fiat, Jeep, Peugeot, Citroen, DS, Nissan, Infinity, Mitsubishi ja Volvo. 

Neist viimane, Volvo, teatas juba paar aastat tagasi, et tõmbab oma autonäitustel osalemise programmi ja eelarve märkimisväärselt kokku ning keskendub oma autode internetis reklaamimisele. Teiste suurtootjate eemaljäämine on aga mõnevõrra üllatavam. 

Näiteks Fordi Euroopa turundusjuhi Roelant de Waardi sõnul osaleb suurtel autonäitustel nii palju erinevaid brände ja erinevaid sõnumeid, et seal on keeruline ennast kliendile meeldejäävalt esitleda. Seetõttu keskendutaksegi üha enam väiksematele ja spetsiifilisematele üritustele, näiteks Goodwoodi kiirusefestivalile või Pebble Beach Concours d'Elengance'ile. 

Frankfurdi näituse külastajad aga pettuma ei pea, kuna seal on esindatud kõik Saksamaa suuremad autotootjad, samuti tuuakse seal esmakordselt rahva ette uus Nissan Leaf ja mitmed teised uued ja põnevad autot.