Faraday Future'i jaoks pole viimane aasta sugugi kerge olnud. Juba eelmise aasta teises poole hakkasid liiklema jutud, justkui oleks nende peainvestoril LeEco grupil raha otsas. Nii ka läks ning FF pidi loobuma oma hiiglaslikust ja kõrgtehnoloogilisest Nevadasse rajatavast tehasest. 

Ettevõte püsib aga jätkuvalt vee peal ning nüüd on Californias leitud ka väiksem tehaseruum, mida ei pea nullist üles ehitama ja kus loodetakse peatselt tootmisega alustada. 

Rahahädas alustav autotootja on aga kõigist probleemidest hoolimata jätkanud Formula E elektrivormelite sarjas võistlemisega. Ka see on nüüd ohtu sattumas, kuna väidetavalt pole nad suutnud oma partnermeeskonna juhile Jay Penskele kõiki kokkulepitud summasid tasuda. 

Kuigi ringrajal võistlemist võib alustava autotootja jaoks tõepoolest pidada luksuseks, siis Formula E tulevikku vaadates oleks FF-i lahkumine sealt mõnevõrra kehvasti ajastatud. Just selle suve jooksul on mitmed suured autotootjad teatanud, et tahavad Formula E-ga liituda ning järgmise paari hooaja pärast võiks sealt eest leida näiteks Jaguari, Audi, BMW, Mercedes-Benzi, Porsche ning ehk isegi Maserati. Selliste tuntud nimede kõrval võistlemine lisaks kindlasti ka FF-ile legitiimsust. 

Faraday Future kinnitas pressiteates, et neil on Dragon Racinguga jätkuvalt head suhted ning hetkel pole spordist välja tõmbumiseks ühtegi otsust vastu võetud. Sama optimistlikud oldi ka eelmise aasta teises pooles, kuigi siis oli juba selge, et uue tehase ehituseks neil raha pole. 

Tundub, et FF-i prioriteedid on muutunud peale Marco Mattiacci ja Nate Schroederi lahkumist. Võidusõidust oli eriti huvitatud Mattiacci, kes 2014. aastal vähem kui aasta Ferrari Vormel 1 meeskonda juhtis. Peale nende meeste lahkumist on uued mehed raha kulutamisega ettevaatlikumaks muutunud ning paistab, et nüüd võib FF Formula E-st täielikult lahkuda.