Uberi tugevamaks globaalseks konkurendiks võib pidada ehk Lyfti, mis pakub Uberile suhteliselt sarnast sõidujagamisteenust. Kui Uberi on püüdnud kõike ise teha ja selleks ka tohutult raha kulutanud, siis Lyft on rõhunud rohkem koostööle, seda ka isejuhtiva tehnoloogia osas, mida mõlemad ettevõtted tulevikku silmas pidades äärmiselt oluliseks peavad. 

Nüüd on aga lõpuks käes aeg, mil ka Lyft suurendab investeeringuid isejuhtivasse tehnoloogiasse. Nimelt plaanib Lyft avada San Franciscos uue arenduskeskuse, mis keskendukski isejuhtiva tehnoloogia arendamisele. Seal peaks tööle hakkama mitusada inseneri. Kuid ka siin ei võta Lyft ette sooloprojekti, vaid tahab kogu teemat koos teiste asjast huvitatutega ühiselt arendada. 

Samas on Lyfti jaoks tegu siiski väikese kannapöördega. Kuigi nad teevad juba praegu isejuhtivate autode arendamisel koostööd Waymo, Nutonomy, General Motorsi ja Jaguar Land Roveriga, on nad varasemalt öelnud, et jätavad isejuhtiva tehnoloogia arendamise töö teistele. Nüüd võtab Lyft endale aga tunduvalt konkreetsema rolli, mis võib tähendada mõne senise partneriga otsest konkureerimist. 

Samas ootab Lyft, et nende projektiga liituvad ka mõned partnerid, kellega siis ühiselt kogutud infot jagada saab. Niimoodi püüab Lyft kahtlemata kulusid optimeerida ning mitte võtta endale nii ambitsioonikaid eesmärke ja suuri kohustusi nagu seda on teinud Uber. Lyfti avaldusest võib välja lugeda ka teatavat oportunismi, kuna nende suurimat konkurenti Uberit on tabanud tõsine kohtuvaidlus Waymoga, mis võib halvimal juhul Uberi isejuhtivate autode projekti tükiks ajaks kinni panna.