DS Automobiles’i tegevjuht Yves Bonnefont teab, et luksusbrändi pole võimalik nipsust luua. PSA Gruppi kuuluva tootja juht tahab raputada kohmakuse praeguste edasimüüjate õlgadelt ning hakata müüma autosid suuremas koguses.

 

“Meil on liiga suur edasimüüjate võrgustik,” ütles Bonnefont Automotive Newsile. “Mullu müüsime Euroopas 65 000 autot, seega meil pole vaja võrgustikku, mis on mõeldud miljoni auto müümiseks.”

 

Hetkel on DS’i mudelid müügil Citroëni esindustes. See on ka arusaadav, sest kuni 2014. aastani ei olnud DS eraldiseisev mark, vaid osa Citroëninst. Nüüd aga on lood teised. Bonnefontile teeb muret, et müügimehi on koolitatud vaid Citroëne müüma. “Nad ei DS toodete ja ostjatega kursis.

 

Tegevjuht kavatseb luua DS’i jaoks eraldi ruumid Citroëni salongides ning lisaks veel täiesti omad esindused. Peale selle tahab ta saata müügimehed kolmepäevalisele koolitusele, kus neile tehakse selgeks, kuhu DS kavatseb edasi liikuda ning millised on nende praegused ja tulevased autod.

 

DS’i esimene nullist ehitatud auto DS 7 Crossback linnamaastur jõuab esindustesse selle aasta lõpus.