Eelmisel aastal sattus tõsistesse rahalistesse raskustesse Faraday Future. FF-i peamiseks investoriks pidi olema Hiina meelelahutus- ja tehnoloogiagigant LeEco, millel aga paljude kallite laienemisplaanide tõttu ühel hetkel lihtsalt raha otsa sai. Lisaks Faraday Future'ile tahtis LeEco asutaja ja senine tegevjuht Jia Yueting luua eraldi elektriautode brändi ka Hiinas. Seal kandis ka loodav autotootja LeEco nime.

Kui rahapuuduse korral tõmmati esimese hooga kraanid kinni Faraday Future'is, siis LeEco juures arendustegevus jätkus. Nüüd on aga tõsiste raskuste küüsi sattunud ka LeEco, mistõttu palus Jia Yueting investoritelt vabandust, lubas ise kogu vastutuse enda kanda võtta ning palus neilt ka lisaaega võlgade tagasimaksmiseks. 

Kui senimaani vaevles LeEco majanduslikes raskustes, siis sel nädalal hakkasid ringlema ka jutud, justkui võiks Jia positsioon ohus olla. Nimelt on Jia ilma suurema kärata LeEco tegevjuhi kohalt välja vahetatud, kuigi ta jätkab juhtival positsioonil ning ta on jätkuvalt ka ettevõtte suurim aktsionär. Jia enda sõnul loobus ta mõnes kohustusest, et keskenduda FF91 tootmise alustamisele. FF91 on antud juhul USA-s Faraday Future'i käe all välja töötatud masin, kuid kuna FF-i omanikuks on LeEco, võib ta seda tahta ka mingil kujul Hiinas müüma hakata. 

Mitmete analüütikute hinnangul ongi LeEco peamiseks probleemiks autotööstusse sisenemine. Kuigi ka mitmed teised valdkonnad, sealhulgas jalgrataste ja televiisorite tootmine on esialgu planeeritust kallimaks osutunud, siis just autotootmise suured ambitsioonid on LeEco rahakotile kõige suurema põntsu pannud. Jia Yueting aga tahab iga hinna eest oma tulevikuvisiooni elus hoida.