Enamasti ületavad uudiskünnise Tesla, Google'i, Uberi või traditsiooniliste sõiduautotootjate uued arengud teel isejuhtivate autodeni. Mitmel pool hinnatakse aga isejuhtivatele sõidukitele kõige perspektiivikamat tulevikku maanteetranspordi valdkonnas. 

Pole mingi saladus, et üle maailma on tegelikult rekajuhtidest puudus. See tähendab, et nende tööle meelitamiseks peab neile maksma korralikku palka, mis moodustab omakorda kogu teenuse hinnast märkimisväärse osa. 

Rootsi ettevõte Einride ehitaski maanteetranspordi täielikuks ümbermõtestamisks T-Pod prototüübi. Tegu on elektrilise rekaga, kuhu mahub sisse 15 euroalust. 200 kWh akubloki abil suudab masin ilma peatumata sõita umbes 200 km kaugusele.

Kõige suurem uuendus T-Podi juures on aga juhikabiini puudumine. See isejuhtiv reka saab tulevikus hakkama autonoomse sõiduga maanteedel. Sihtkohta jõudes võtab juhtimise üle inimene, kes teeb seda üle interneti, kasvõi omaenese koduruumides. See tähendab, et üks operaator võib tegelikult juhtida korraga mitme erineva reka sõitu. 

Einride tulevikuambitsioonid on igati muljetavaldavad. Hetkel arendatakse T-Podidele kasutamiseks vajalikku infrastruktuuri, esimesed T-Podid loodetakse valmis meisterdada juba selle aasta lõpuks. Tootmismahud jäävad esialgu küll võrdlemisi väikeseks - 2020. aastaks loodetakse Göteborgi ja Helsingborgi vahele panna liiklema 200 T-Podi. Kui kõik õnnestub, võib eeldada, et sealt edasi kasv ka kiireneb.