Kuigi Faraday Future'i esialgsel investoril on raha otsas ning FF-i tulevik tundub tume, on nad kõigest hoolimata saanud valmis igati võimeka potentsiaalselt menuka elektriautoga. Kulisside taga käib uute investorite otsimine, avalikult püütakse aga näidata, kui hea FF91 ikkagi on. 

FF91 osales nädalavahetusel kuulsurikkal Pike Peaks'i mäkketõusuvõistlusel ja püstitas niiöelda masstootmises olevate elektriautode klassis muljetavaldava rekordi, kui läbis raja 11 minuti ning 25,082 sekundiga. FF91 läbi raja rohkem kui 20 sekundit kiiremini, kui seda suutis senine rekordihoidja, Tesla Model S. 

Tõsi, võistlusel osalenud FF91 näol on hetkel veel tegu prototüübiga, mis ametlikult pole veel tootmises. Kui auto üldse kunagi sinnamaani jõuab, võivad mõned detailid muutuda, kuid drastilisi muutusi kõigi eelduste kohaselt ette ei võeta. Auto teatavat noorust ja toorust demonstreeris ka raja lõpu eel esile kerkinud tehniline viperus, mistõttu juht Robin Shute masina korraks seisma pidi jätma, et autole niiöelda restart teha. 

Faraday Future'i probleemid pole sugugi läbi, kuid küllap suudab väike võit positiivselt motiveerida nii töötajaid kui ka tulevasi investoreid. Seda, kas igati võimekas FF91 kunagi ka reaalselt tootmisse jõuab, näitab aga hetkel vaid aeg.